Czym jest Saldeo?

Saldeo jest to platforma on-line dla nas, jako biura rachunkowego i dla Państwa – Klientów.

Jest to prosta w obsłudze aplikacja do bezpiecznej komunikacji z księgowością.

Celem jest wyeliminowanie papieru oraz stworzenie archiwum Państwa dokumentów w chmurze.


Korzyści dla Klientów?

  1. Dostęp do dokumentów 24 h/dobę.
  2. Wyszukiwarka dokumentów.
  3. Program do wystawiania faktur i wysyłania ich mailem bezpośrednio z platformy.
  4. Możliwość generowania przelewów bankowych (program sczytuje odbiorcę, numer rachunku oraz kwotę do zapłaty).


ARCHIWUM DOKUMENTÓW

Rozpoczęliśmy wysyłkę danych do logowania. Każdy z Państwa otrzyma swój login i automatycznie wygenerowane hasło oraz adres e-mail.

Chcąc stworzyć archiwum dokumentów online, niezbędne będzie dodanie ich na platformę Saldeo.

Faktury w wersji papierowej trzeba zeskanować (do PDFa).
Kilka dokumentów można zeskanować do jednego pliku, z tym że każdy musi być na osobnej stronie.

Dokumenty można dodać za pośrednictwem platformy.

Bądź też wysłać ze swojego maila na adres stworzony przez Saldeo.

System przyjmie tylko maile ze zdefiniowanego adresu, czyli tego, na który przyszły dane do logowania z odpowiednim tematem (krótka instrukcja przychodzi wraz z danymi do logowania).


WYSZUKIWARKA DOKUMENTÓW

Dokumenty można filtrować po dacie, numerze, kontrahencie, a nawet treści.

Przykładowo, szukając faktury dokumentującej zakup laptopa firmy Dell, wystarczy w wyszukiwarce wpisać “Dell” i Saldeo wyszuka wszystkie faktury, które zawierają tę nazwę.

System znajdzie interesujący nas dokument oraz wyświetli skan z prawej strony.

Wyszukiwać można dokumenty, które zostały przez na odczytane i zatwierdzone,
czyli po kilku dniach od dodania.



Moduł do wystawiania faktur i generowania przelewów dostępny jest nas życzenie Klienta. Chcąc skorzystać z funkcjonalności, prosimy o kontakt mailowy.